01.08.2019

ФК “Карпати” презентували нового генерального спонсора – поштового оператора Justin.

Напередодні відкриття футбольного сезону у відомому львівському ресторані-пивоварні «Старгород» відбулося урочисте підписання угоди про співпрацю між ФК «Карпати» та поштовим оператором Justin. Нашого нового спонсора представили генеральний директор Юрій Авдиш та PR-директор Олег Авдиш. Футбольний клуб був представлений виконавчим директором Ростиславом Ящишиним.

Після офіційного підписання спонсорського контракту представники ФК «Карпати» вручили керівництву компанії Justin зелено-білу футболку з логотипами нового генерального спонсора та символічним номером 50 (саме стільки років виповнюється цьогоріч історичній перемозі «Карпат» у Кубку СРСР)». Керівники Justin теж вручили партнерам власні подарунки.

Обидві сторони прокоментували укладення угоди для представників ЗМІ.

 

Спочатку слово взяв CEO Justin Юрій Авдиш: «Мені дуже приємно тут сьогодні знаходитись. Justin – це нова компанія на ринку поштово-логістичних послуг і електронної комерції. Нам лише декілька років, а офіційно ми оголосили про старт діяльності менше року тому, проте хочу сказати, що вже сьогодні у нас працює більше тисячі людей, маємо близько п’ятисот власних відділень і триста партнерських. В цьому місяці ми вже обробляємо більше ста тисяч замовлень від наших клієнтів. Ми маємо дуже амбітні плани та прагнемо змінювати ринок. У нас попереду ще багато роботи, великих та цікавих пропозицій для наших клієнтів. Відповідно, нам потрібна нова територія, партнери з якими ми можемо і будемо рухатись далі. Очевидно, що спортивні партнери для нас також дуже важливі, тому що ми підходимо ідейно та емоційно один одному. Наша компанія розділяє спортивні цінності – це прагнення завжди бути першими, працювати над собою та намагатись бути кращим кожного дня. Ми вже є партнерами низки інших спортивних заходів, зокрема в автоспорті, легкій атлетиці. Коли мова зайшла про футбол та надійшла пропозиція щодо співпраці з ФК «Карпати» (Львів), ми вирішили її прийняти. Однозначно можу сказати, що «Карпати» – це легендарний український клуб, тому нам дуже приємно, бути партнерами та спонсорами «зелено-білих». Чесно скажу, що в цього клубу одна з найкращих інфраструктур футбольних господарств країни, це бренд, з яким нам хочеться йти вперед. Абсолютно очевидно, що в «Карпатах» один із найвищих рівнів спортивного маркетингу. Я впевнений, що наша співпраця буде взаємовигідною. Все на вищому рівні, єдине що хочеться бачити в новому сезоні – це більше вболівальників на стадіоні та щоб гра «зелено-білих» приваблювала людей проводити більше часу з командою»

Почесну естафету підхопив PR-директор компанії Олег Авдиш: «Контракт підписується на два роки. Хочу зауважити, що діє мотиваційна система, яку ми обговорили з футбольним клубом «Карпати». Не буду розкривати всіх таємниць, але початкова сума може зрости втричі  у випадку потрапляння «левів» у груповий чи кваліфікаційний раунд ліги Європи. Ми хочемо, щоб «Карпати» знову піднялись на новий рівень. Це об’єктивно та чесно бренд, який входить у трійку кращих в Україні за статусом, за іменем, за інфраструктурою. Ми хочемо стати частиною нової хвилі успіху львівського футболу»

На завершення брифінгу від імені футбольного клубу виступив виконавчий директор Ростислав Ящишин: «Ми керувались думкою філософа Аристотеля, який сказав, що одне ціле – це завжди більше, ніж проста сума двох частин. Ми говоримо про симбіоз, про синергію, яка означає взаємовигідну співпрацю між двома брендами. Зараз ми можемо говорити про те, що «Карпати» та Justin знайшли один одного і це дозволить обом брендам розвиватись. На підставі того, що наша команда отримала дуже хорошу мотиваційну складову, це буде хорошим стимулом для наших футболістів. Звичайно, вони про це будуть знати. Що стосується компанії Justin, то це молодий бренд, який отримує хорошу можливість вийти на багатомільйонну аудиторію, тому що, як відомо «Карпати» підписали контракт із новим теле-транслятором, і наші матчі глядачі матимуть змогу дивитись безкоштовно, відповідно більша аудиторія України побачать нашого нового спонсора та більше про нього дізнається. Впевнений, що ця співпраця принесе вигоду обом сторонам, я в цьому навіть не сумніваюсь»

Після всіх формальностей на гостей чекав невеличкий фуршет із львівськими смаколиками в неформальній атмосфері та обмін думками щодо нового сезону та подальшого розвитку партнерської співпраці.

Цікаві новини
banner

Безкоштовна доставка від Justin та акція!!!

Для клієнтів кращих інтернет-магазинів України життя стає зручнішим. Тепер не...
568x450_FORA

Подарунки за посилки від Justin для всіх учасників «Фора Club»!

Для всіх учасників програми «Фора Club» мережі супермаркетів «Фора» в...
Цитрус568450

Новий партнер Justin – компанія Citrus!

Гаджетомани, у нас є приємна новина для вас! ⚡ Відтепер вам...