Укладення Договору про надання послуг

ДЛЯ КЛІЄНТІВ ROZETKA.UA : https://justin.ua/justin-ta-rozetka/

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ КЛІЄНТІВ 

Укладання Договору про надання послуг

 

Для укладання типового Договору про надання послуг необхідно: 

 

  1. Заповнити Договір та додатки №1 та №2 у двох примірниках.

В Договорі необхідно заповнити всі поля виділені жовтим кольором, а саме:

  • назву (найменування) підприємства, установи, організації чи фізичної особи – підприємця;
  • юридичну та фактичну адресу (при наявності);
  • код ЄДРПОУ юридичної особи або ідентифікаційний код (для фізичних осіб – підприємців);
  • індивідуальний податковий номер;
  • номер свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та/або дату та номер витягу з реєстру платників ПДВ/платників єдиного податку;
  • номер банківського поточного рахунку;
  • МФО Банку в якому відкрито рахунок Клієнта;
  • банк в якому відкрито рахунок Клієнта;
  • контактний номер телефону/факс;
  • П.І.Б. посаду особи, що уповноважена підписувати договір від імені Клієнта;
  • адресу електронної пошти (е-mail);
  • сайт або назву інтернет магазину;
  • підготувати копії установчих документів;
  • копію виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • копію документа про податковий статус (витягу з реєстру платників ПДВ та/або з реєстру платників єдиного податку тощо. У разі відсутності такого документу допускається надання листа за підписом уповноваженої особи із зазначенням системи оподаткування);
  • копію Статуту або Витяг зі Статуту з повним переліком повноважень особи, яка підписує Договір;
  • копію Положення про філію – у випадку підписання Договору через філію Клієнта;
  • якщо договір від імені Клієнта підписує особа згідно доручення (довіреності) – надати копію доручення (довіреності).

2. Відправити Договір та додатки №1 та №2, а також копії установчих документів.

Весь пакет документів необхідно відправити через найближче до Вас відділення Justin, а саме:

Отримувач:

Телефон – 098 126 00 26

Контрагент – ДЖАСТ ІН ТОВ, Комерція

Контакт – Пустовіт Олена Григорівна

Відділення – Відділення № 91, Київ, вул. Бережанська, 22 (Сільпо)

Опис – договір про надання послуг

Платник за доставку – Одержувач

Документи розглядаються впродовж п’яти робочих днів з моменту передачі.

Договір повертається на відділення на 6-7 день, про що повідомляється Клієнту за допомогою СМС.

 

З питань заключення договору про надання організації перевезень відправлень – звертайтесь за телефоном +380981260026, або на електронну адресу ol.pustovit@justin.ua

З питань участі у тендерах на постачання – просимо звертатится за телефоном 0-800-301-661, або на електронну адресу trade@test.justin.ua

З питань розвитку мережі, просимо звертатись за телефоном 0-800-301-661, або електронною поштою на адресу office@justin.ua

Умови перевезення
Що таке Justin?

Компанія Justin – це частина великої групи Fozzy, яка управляє торгівельною мережею та такими брендами, як Сільпо, Фора, Fozzy, RIngoo, Thrash. Саме це на першому етапі розвитку компанії є її головною перевагою. 

Вам не потрібно витрачати додатковий час та спеціально йти у поштові відділення для того, щоб надіслати чи отримати посилку (як від фізичних осіб, так і куплені в Інтернеті товари).    

Поштові послуги відтепер доступні у Ваших улюблених супермаркетах, торгових та торгово-розважальних центрах. Ви просто планово йдете в магазин за покупками чи розважатися з сім’єю та забираєте або надсилаєте посилку в наших відділеннях. 

Отже, Вам не потрібно витрачати півгодини, а іноді й цілу годину для того, щоб спланувати окремий маршрут, забрати чи надіслати посилку. 

Ми називаємо свої відділення поштомаркетами. І не тільки тому, що це сучасна пошта в супермаркетах, але й тому, що Justin – це своєрідний маркет-плейс, супермаркет, в якому доступні як традиційні поштові послуги, так і фінансові – видача карток, оформлення страховок, кредитування тощо. 

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь 386 Некорисна відповідь 495
386 з 881 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
Чому більшість відділеннь Justin розташовані у магазинах холдингу Fozzy?

Ми – частина Fozzy Group. Ми впевнені, що наша синергія зробить життя українців зручнішим.

Вам не потрібно витрачати додатковий час та спеціально йти у поштові відділення для того, щоб надіслати чи отримати посилку (як від фізичних осіб, так і куплені в Інтернеті товари).    

Поштові послуги відтепер доступні у Ваших улюблених супермаркетах, торгових та торгово-розважальних центрах. Ви просто планово йдете в магазин за покупками чи розважатися з сім’єю та забираєте або надсилаєте посилку в наших відділеннях. 

Отже, Вам не потрібно витрачати півгодини, а іноді й цілу годину для того, щоб спланувати окремий маршрут, забрати чи надіслати посилку. 

Ми називаємо свої відділення поштомаркетами. І не тільки тому, що це сучасна пошта в супермаркетах, але й тому, що Justin – це своєрідний маркет-плейс, супермаркет, в якому доступні як традиційні поштові послуги, так і фінансові – видача карток, оформлення страховок, кредитування тощо. 

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь 506 Некорисна відповідь 115
506 з 621 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
Який у вас графік роботи?

Більшість наших відділень працюють за графіком 8.00 – 20.00. Але, як і у кожному правилі, є певні виключення.

Аби дізнатися точний графік роботи у конкретному відділенні, перейдіть, будь ласка, на сторінку: https://justin.ua/viddilennya/

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь 885 Некорисна відповідь 114
885 з 999 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
Яка вартість послуг Justin?

Ми будуємо якісну доставку. Якісне не може бути найдешевшим. Однак ми розуміємо специфіку ринку та відслідковуємо купівельну спроможність наших клієнтів. Саме тому наші послуги за ціною на 10-15% доступніші, ніж у головних лідерів ринку.

Наша базова цінова пропозиція щодо відправлень між фізичними особами:

ПРАЙС-ЛИСТ
Фактична1вага, кг 0,5 1 2 5 10 15 30
Розмір (максимальний розмір сторони, см) XS (40) S (40) M
(40)
L
(60)
XL (60) XXL (90) XXXL  (90)
У межах міста*, грн. 25 30 35 38 49 65 90
По Україні*, грн. 33 37 42 47 57 75 95

1Фактична вага визначаться шляхом зважування відправлення на вагах.

*вартість вказана з урахуванням ПДВ, дійсна з 01.03.2019

*До 15 кг – сума всіх сторін не більше 120 см. До 30 кг – сума всіх сторін не більше 150 см.

Плата за цінність (до 200 грн. включено в тариф) Повернення наложеного платежу
більше 200 грн 0,5% 2%+15 грн

У прайсі вказана вартість доставки «відділення-відділення» в межах України.

Всі перевезення виконуються згідно умов перевезення компанії Justin.

Також, розрахувати вартість послуг Ви можете з допомогою калькулятора на головній сторінці.

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь 390 Некорисна відповідь 218
390 з 608 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
Як я можу приєднатися до команди Justin?

Зателефонуйте до нашого відділу кадрів за телефонами: +38 094 906 43 65 або +38 044 337 93 65.

Будемо раді бачити Вас у своїй команді.

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь 289 Некорисна відповідь 101
289 з 390 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
У чому різниця між SMART, OSR та miniOSR відділеннями?

OSR (Online Service Retail) – відділення, у якому здійснюється приймання/видача відправлень вагою не більше ніж 30 кг, довжиною не більше ніж 90 см. На деяких OSR є примірочні та зони очікування для клієнтів. Також, у відділеннях є фінансові та страхові послуги.

 

SMART (Smart Parcel Shop), mini OSR – відділення, у якому здійснюється приймання/видача відправлення вагою не більше ніж 15 кг. Також, у відділеннях є фінансові та страхові послуги.

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь 86 Некорисна відповідь 6
86 з 92 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
Як я можу приєднатися до команди Justin?

Всі актуальні на даний час вакансії знаходяться на нашому сайті: https://justin.ua/vakansiyi/

Будемо раді бачити вас у своїй команді!

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь 10 Некорисна відповідь 9
10 з 19 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
1. Загальні положення

1.1 Замовниками послуг ТОВ «ДЖАСТ ІН» можуть бути фізичні особи, фізичні особи – підприємці і юридичні особи (далі за текстом – Замовник).
1.2 Права й обов’язки ТОВ «ДЖАСТ ІН» та Замовника (далі за текстом разом – Сторони), передбачені цими Умовами надання послуг (далі за текстом – Умови), виникають з договору, укладеного між Сторонам.
1.3 Умови розроблено ТОВ «ДЖАСТ ІН» відповідно до вимог чинного законодавства з метою регулювання послуг з організації перевезення відправлень та надання комплексу послуг, пов’язаних із перевезенням відправлень територією України.
1.4 Шляхом передачі Замовником відправлення до ТОВ «ДЖАСТ ІН» для транспортування Замовник підтверджує, що він ознайомлений та погоджується з положеннями цих Умов, чинними на момент передачі відправлення для транспортування, та зобов’язується їх виконувати незалежно від наявності або відсутності в експрес-накладній підпису Замовника.
1.5 Ці Умови доступні для ознайомлення на офіційному сайті ТОВ «ДЖАСТ ІН» Justin.ua (далі за текстом – Сайт).

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
2. Послуга доставки територією України

2.1 Доставка відправлень здійснюється відповідно до строків та за тарифами, які зазначено на Сайті на день оформлення відправлення.
2.2 «Відділення–Відділення» – приймання відправлення від Відправника у відділенні в місті Відправника та видача цього відправлення Одержувачу у відділенні або в поштоматі в місті Одержувача.
2.3 Під відправленням у межах цих Умов розуміється вантаж або інше майно (залежно від задекларованої інформації у відповідній експрес-накладній), прийняті ТОВ «ДЖАСТ ІН» для надання основної послуги.
2.4 Відправлення до моменту вручення їх одержувачу є власністю відправника.

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
3. Вимоги до габаритів та ваги відправлення

Мережа відділень – сукупність відділень ТОВ «ДЖАСТ ІН», які здійснюють приймання та видачу відправлень.

Відділення поділяються на такі типи:

  • OSR – відділення, у якому здійснюється приймання/видача відправлень вагою не більше ніж 30 кг, довжиною не більше ніж 90 см.
  • SMART, mini OSR – відділення, у якому здійснюється приймання/видача відправлення вагою не більше ніж 15 кг та з максимальною довжиною однієї зі сторін не більше ніж 90 см.

Поштомати – сукупність автоматизованих поштових терміналів самообслуговування, призначених для видачі відправлень без участі представників ТОВ «ДЖАСТ ІН».

Поштомати розраховані для відправлень з фактичною вагою не більше ніж 15 кг на одне місце та розмірами, де довжина не більше ніж 58 см, висота не більше ніж 36 см та ширина не більше ніж 40 см. Габарити вказані з урахуванням упаковки.

Відправлення, які за розмірами чи вагою перевищують допустимі обмеження, приймаються до перевезення лише за попередньою домовленістю Сторін.

Упаковка відправлення повинна бути належною й якісною.

Для забезпечення цілісності відправлення під час перевезення необхідно дотримуватись таких правил:

  • використовувати коробки лише з цупкого гофрованого картону;
  • на коробці не має бути випуклих поверхонь, вм’ятин, розривів, щілин;
  • поверхня коробки має бути чистою;
  • крихкі відправлення обов’язково з пом’якшувальним матеріалом.

Упаковка має забезпечувати захист від пошкоджень не лише власного вмісту, а й вмісту сусідніх відправлень, з якими буде контактувати запаковане відправлення.

Відправлення в гофрокартонних коробках, поєднані між собою стрейч-плівкою або скотчем, до перевезення не приймаються.

Дозволяється поєднувати до трьох відправлень в одне відправлення, якщо одночасно виконуються такі умови:

  • вміст відправлення – текстильні вироби (одяг, тканини, м’які речі);
  • спільна вага – не більше 10 кг;
  • відправлення поєднані між собою як мінімум п’ятьма шарами стрейч-плівки та скотчем, що утворює єдину цілісну упаковку для об’єднаного відправлення.
Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
4. Заборонені до транспортування відправлення

4.1 Грошові кошти (знаки), зокрема іноземна валюта, цінні папери.
4.2 Вогнепальна зброя та її частини, боєприпаси.
4.3 Азбест; вогненебезпечні, легкозаймисті та вибухові речовини, радіоактивні речовини й інші небезпечні відправлення з відповідним маркуванням («вибухові матеріали та речовини», «гази», «легкозаймисті рідини», «речовини, здатні до самозаймання», «токсичні та інфекційні речовини», «речовини, що окислюють», «радіоактивні матеріали», «корозійні і їдкі речовини», «інші небезпечні речовини і вироби»).
4.4 Наркотичні засоби, психотропні речовини, їх аналоги та прекурсори, включені до переліку наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, що підлягають спеціальному контролю відповідно до законодавства.
4.5 Токсичні та радіоактивні речовини, ртуть, кислоти, отруйні, їдкі речовини.
4.6 Балони з рідиною та газом
4.7 Автомобільні акумулятори, акумулятори для мото – та с/г техніки.
4.8 Тварини (рештки тварин чи необроблене хутро) та рослини.
4.9 Відправлення, що вимагають спеціального температурного режиму.
4.10 Відправлення, які видають запах, брудні та можуть завдати шкоди іншим відправленням чи здоров’ю людей або тварин.
4.11 Інші предмети, перевезення яких заборонено чинним законодавством України.
4.12 Предмети, перевезення яких потребує спеціальних умов або для перевезення яких необхідна наявність спеціальних ліцензій, дозволів, погоджень тощо.

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
5. Оголошена вартість відправлення

Оголошена вартість – вартість відправлення, заявлена Відправником в експрес-накладній.

Оголошена вартість повинна відповідати реальній вартості вкладення у відправленні.

При встановленні оголошеної вартості відправлення в розмірі від 15 тис. грн. представник ТОВ «ДЖАСТ ІН» в праві витребувати у Відправника документ, що підтверджує вартість вкладення (товарний чек, видаткова накладна тощо).

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
6. Розрахунок ваги і вартості відпралення

6.1 Якщо Відправник юридична особа або фізична особа підприємець, то для відправлення визначаються два види ваги: фактична й об’ємна для всіх вантажних місць сумарно.

Вартість обчислюється за більшим із цих значень згідно з тарифами на послуги з організації перевезень, розміщеними на Сайті.

Фактична вага визначається шляхом зважування відправлення на вагах.

Об’ємна вага визначається вимірюванням габаритів відправлення за формулою:

Об’ємна вага [кг] = Довжина [см] х Ширина [см] х Висота [см] / 4000 або

Об’ємна вага [кг] = Об’єм [м3 ] х 250

6.2 Якщо Відправник фізична особа, то для відправлення визначається фактична вага для всіх вантажних місць сумарно, та найдовша сторона відправлення.

Фактична вага визначається шляхом зважування відправлення на вагах.

Найдовша сторона визначається вибором найбільшого значення після вимірювання всіх довжин.

Формат відправлення визначається за більшим значенням ваги або розміру.

Вартість обчислюється з тарифами на послуги з організації перевезень, розміщеними на Сайті. 

Вага до (включно), кг 0,5 1 2 5 10 15 30
Максимальний розмір 40 40 40 60 60 90 90
Формат XS S M L XL XXL XXXL

6.3 Якщо відправлення має неправильну геометричну форму (є частини, які виступають), то лінійні розміри вимірюються за крайніми точками габариту відправлення.

6.4 Вартість перевезення відправлень визначається за тарифами які розміщені на Сайті за посиланням: justin.ua/taryfy/.

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
7. Інформація, необхідна для оформлення відправлення

7.1 Інформація про Відправника:

  • для юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців – назва / П. І. Б, номер відділення і номер мобільного телефону контактної особи;
  • для фізичних осіб – П. І. Б., номер відділення і номер мобільного телефону.

7.2 Місто доставки відправлення.

7.3 Інформація про Одержувача:

  • для юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців – назва / П.І.Б., номер відділення та номер мобільного телефону контактної особи;
  • для фізичних осіб – П. І. Б., номер відділення та номер мобільного телефону. Інформація про відправлення:
  • кількість місць;
  • вага;
  • оголошена вартість;
  • опис вмісту.

7.4 Платник послуг.

7.5 Форма розрахунку (готівкова / безготівкова).

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь 1 Некорисна відповідь  
1 з 1 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
8. Умови прийому відправлення у відділенні ТОВ «ДЖАСТ ІН»

8.1 Відправник надає відправлення запаковане відповідно до п. 3 цих правил. У разі невідповідності пакування відправлення  ТОВ «ДЖАСТ ІН» має право відмовити у прийнятті такого відправлення.

8.2 Відправник в особі представника Клієнта юридичної особи та фізичної особи- підприємця під час оформлення відправлення на відділенні надає представнику ТОВ «ДЖАСТ ІН» оригінал довіреності, та один із документів, що підтверджує особу і зазначений в довіреності, а саме:

  •  паспорт громадянина України,
  • паспорт громадянина України для виїзду за кордон,
  • посвідчення водія, видане в Україні. Оригінали довіреностей, надані представнику ТОВ «ДЖАСТ ІН», не повертаються представникам Клієнтів.

8.3 Одержувач надає представнику ТОВ «ДЖАСТ ІН» номер експрес-накладної.

8.4 Одержувач фізична особа або фізична особа-підприємець пред’являє представнику ТОВ «ДЖАСТ ІН» будь-який із наведених нижче документів, що підтверджує особу Одержувача, зазначеного в експрес-накладній, а саме:

  • Паспорт громадянина України.
  • Тимчасове посвідчення, що посвідчує особу громадянина України.
  • Тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України.
  • Посвідку на постійне проживання.
  • Посвідку на тимчасове проживання.
  • Посвідчення біженця, видане в Україні.
  • Паспорт громадянина України для виїзду за кордон.
  • Посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон.
  • Дипломатичний паспорт України.
  • Службовий паспорт України.
  • Посвідчення особи моряка.
  • Посвідчення члена екіпажу.
  • Посвідчення особи на повернення в Україну.
  • Посвідчення водія.
  • Картка мігранта.
  • Проїзний документ біженця.
  • Посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
  • Проїзний документ особи, якій надано додатковий захист.
  • Паспорт іноземного громадянина, у якому відомості про особу вказані кирилицею. У разі використання іншої абетки – надати апостиль (офіційний переклад паспорта українською мовою).

8.5 Фізичній особі, не вказаній в експрес-накладній як Одержувач – надати представнику ТОВ «ДЖАСТ ІН» номер експрес-накладної та один із нижче перелічених пакетів документів:

8.5.1 Відповідно оформлену довіреність і документ, який посвідчує особу згідно з довіреністю (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон).

8.5.2 Одночасно надати паспорт громадянина України, або паспорт громадянина України для виїзду за кордон, що підтверджує особу Одержувача, вказану в експрес-накладній, і власний документ, що посвідчує особу відповідно до переліку наведеного в п. 8.4., та номер експрес-накладної (для відправлень оголошеною вартістю менше ніж 14 999 (чотирнадцять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять) гривень).

8.5.3 Надати власний документ, що посвідчує особу відповідно до переліку наведеного в п. 8.4. та документ, що посвідчує родинні зв’язки (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, паспорт громадянина України з відміткою про шлюб тощо).

8.6 Без документів, що підтверджують особу Одержувача, дозволяється видавати відправлення оголошена вартість якого менша ніж 15 тис. грн. при виконанні таких умов:

  • Одержувач називає номер експрес накладної;
  • Одержувач називає SMS-код надісланий на номер телефону, який вказаний Відправником, як контактний номер Одержувача (зазначений в полі експрес-накладної «Телефон» у блоці «Одержувач»).

8.7 Сплатити залежно від форми розрахунку представнику ТОВ «ДЖАСТ ІН» кошти за надані послуги.

8.8 Сервіс «Зміна даних в ЕН». Полягає у зміні інформації, яку було вказано в ЕН під час оформлення. Замовити сервіс може тільки Відправник або представник Відправника-юридичної особи.

Сервіс доступний для замовлення через відділ Контакт-центру, для юридичних осіб, з якими укладено договір про надання послуг звернення відбуваються через менеджера по продажу.

Відправник може звернутися до ТОВ «ДЖАСТ ІН» з проханням змінити наступну інформацію в замовленні (ЕН):

· № телефону відправника;

· ПІБ представника юрособи (Контакт відправника);

· № телефону одержувача;

· ПІБ одержувача;

· Платника, тільки для юридичних осіб;

· Форма оплати, тільки для юридичних осіб, у разі зміни платника відправлення з одержувача на відправника;

· Збільшення/зменшення суми Післяплати та/або відміна Післяплати

8.8.1 Обмеження сервісу

Заборонено вносити такі зміни в ЕН:

· додавати дані, які були відсутні в ЕН (наприклад, заборонено додавати в ЕН суму

післяплати, якщо ця послуга не була замовлена Відправником під час оформлення відправлення);

· змінювати будь-які дані закритої ЕН, вже після вручення відправлення в системі.

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
9. Додаткові послуги

9.1 Додаткова послуга – послуга, що надається до основної послуги за додаткову плату. До додаткових послуг ТОВ «ДЖАСТ ІН» належать:

9.1.1 «Післяплата» – послуга, що передбачає контроль переказу Одержувачем коштів за відправлення Відправнику. Послуга надається у відділеннях ТОВ «ДЖАСТ ІН» фінансовою установою-партнером відповідно до договору про спільну діяльність. Послуга здійснюється тільки у національній валюті. Сума післяплати, визначена відправником, не повинна перевищувати суми оголошеної вартості відправлення.

9.1.2. «Грошовий переказ» – послуга, що передбачає виконання доручення Відправника на пересилання та виплату Одержувачу визначеної ним суми коштів лише у національній валюті. Загальна сума, що приймається до пересилання переказами в межах України не повинна перевищувати 100 тис. грн. Послуга надається у відділеннях ТОВ «ДЖАСТ ІН» фінансовою установою-партнером відповідно до договору про спільну діяльність. 

9.1.3 «Переадресування відправлення» – послуга, що передбачає зміну адреси доставки вже оформленого відправлення. Послуга здійснюється лише після прибуття відправлення в першочергове замовлене відділення та тарифікується відповідно до тарифів на доставку, які розміщені на Сайті. Послуга для одного відправлення може бути замовлена лише один раз.

9.1.4 «Повернення відправлення» – послуга, що передбачає повернення відправлення Відправнику. Послуга тарифікується відповідно до тарифів на доставку, які розміщені на Сайті.

9.1.5 «Пакування» – послуга, що призначається для пакування відправлень в упаковку ТОВ «ДЖАСТ ІН». Послуга тарифікується відповідно до тарифів на упаковку, що розміщені на Сайті за посиланням: justin.ua/taryfy/.

9.1.6 Карта «Monobank» – послуга, що передбачає видачу банківської платіжної карти ПАТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» з продуктом «Monobank» на відділенні.

9.1.7 Страхування «ОБЕРІГ» послуга, що передбачає видачу у відділенні страхових полісів ОСАПВ (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів), туристичний поліс страхування, медичну страховку, страхування житла та інші можливі види страхування, відповідно до умов співпраці з ТДВ «СГ «ОБЕРІГ»

9.1.8 Кредитування «РВС БАНК» – послуга, що передбачає оформлення заявки на споживчий кредит у відділенні та його видачу на платіжну карту ПАТ «РВС БАНК» відповідно до умов співпраці з банком партнером.

9.1.9 Кредитування «МАНІВЕО» – послуга, що передбачає подачу заяви на кредит у відділенні та його видачу на особисту банківську платіжну карту Клієнта відповідно до умов співпраці з фінансовою компанією партнером ТОВ «МАНІВЕО ШВИДКА ФІНАНСОВА ДОПОМОГА».

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
10. Сервіси

10.1 «Відстеження відправлення» – сервіс, що передбачає можливість відстежити за номером експрес-накладної місцезнаходження відправлення. Скористатися сервісом можна на Сайті.

10.2 «Зберігання» передбачає, що відправлення без додаткових платежів зберігається у відділенні впродовж 5 робочих днів  із дня надходження у відділення Одержувача, без урахування дня надходження. 

10.3 «Інформування» – сервіс, що передбачає інформування Одержувача та Відправника про прибуття, час доставки та зберігання відправлення. Сервіс надається у форматі СМС-повідомлення, телефонного дзвінка або електронного листа на підставі договірних відносин із ТОВ «ДЖАСТ ІН». Зміни налаштувань сервісу «Інформування» стосуються всіх відправлень, за якими Клієнт зазначений Відправником або Одержувачем в експрес-накладній.

10.4 «Огляд відправлення» – сервіс, надає можливість Одержувачу у відділенні розкрити упаковку відправлення та перевірити його вміст, наявність та цілісність пломб або наклейок розміщених на упаковці або корпусі виробу; проводити зовнішній огляд відправлення на комплектність та відсутність пошкоджень.

Під час огляду відправлення забороняється:

  • Використовувати витратні матеріали, що є у відправленні (наприклад, розпилювати тестові флакони парфумерії).
  • Відкривати упаковки з будь-якими продуктами харчування.
  • Копіювати інформацію з її носіїв.
  • Встановлювати паролі на телефони, планшети, ноутбуки та інші електронні прилади.
  • Зривати з упаковки та відправлень заводські, рекламні та інформаційні наклейки.
  • Відкривати наступні типи упаковок: 
    • блістерна;
    • ламінована;
    • термозбіжна;
    • за наявності пломб (металевих, паперових, з прошивкою ниток та перфорацією).
  • Приміряти корсетні товари (натільна білизна) та панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Проводити огляд відправлення за межами відділення.

10.5 «Примірка» – сервіс, що надає можливість Одержувачу у відділенні розкрити упаковку з дотриманням вимог п.10.4 цих Умов та провести примірювання його вмісту (одяг, взуття). Даний сервіс надається тільки у відділеннях, на яких розташовані примірочні.

10.6 «Зміна даних в ЕН» – сервіс, що надає можливість Відправнику (або представнику Відправника-юридичної особи) змінити дані (інформацію) в експрес-накладній. Сервіс доступний для замовлення через відділ Контакт-центру, а для юридичних осіб, з якими укладено договір про надання послуг звернення відбуваються через менеджера з продажу.

10.6.1 Відправник може звернутися до ТОВ «ДЖАСТ ІН» з проханням змінити наступну інформацію в замовленні (ЕН):

  • № телефону відправника;
  • ПІБ представника юридичної особи (Контакт відправника);
  • № телефону одержувача;
  • ПІБ одержувача;
  • Платника, тільки для юридичних осіб;
  • Форма оплати, тільки для юридичних осіб, у разі зміни платника відправлення з одержувача на відправника;
  • Збільшення/зменшення суми Післяплати та/або відміна Післяплати

10.6.2 Обмеження сервісу. Заборонено вносити такі зміни в ЕН:

  • додавати дані, які були відсутні в ЕН (наприклад, заборонено додавати в ЕН суму
  • післяплати, якщо ця послуга не була замовлена Відправником під час оформлення відправлення);
  • змінювати будь-які дані закритої ЕН, вже після вручення відправлення в системі.

10.7 «Масові відправлення» – сервіс, що надає можливість Відправнику робити відправки за реєстром від 5 і більше одиниць відправлень у відділеннях ТОВ «ДЖАСТ ІН».

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
11. Терміни доставки

Контрольні терміни доставки

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
12. Публічний договір

Публічний договір

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
13. Робота з масовими відправленнями.

У вкладенні ви знайдете файли, що допоможуть комфортно працювати з масовими відправленнями.
У разі, якщо відправник – юрособа без укладеного договором про співпрацю, спершу потрібно оформити договір, потім подавати відправлення (так як там буде визначено форму оплату, форму отримання накладної плати тощо). Так як розрахунки проводяться по безготівці.
Без укладання договору відправник може бути тільки – фіз особа.

Інструкція по роботі з реєстром відправлень

Реєстр відправлень (зразок заповнення)

Реєстр відправлень (шаблон)

Це було для вас корисним?
Корисна відповідь   Некорисна відповідь  
0 з 0 відвідувачів вважають цю відповідь корисною
На жаль по вашому запиту нічого не знайдено
Форма зворотнього зв'язку