0-800-301-661
Дата публікації 28 липня, 2022 четвер
Як подати претензію у випадку пошкодження або втрати посилки
Якщо ви не отримали посилку, або з посилкою є проблеми, ви можете написати претензію.
Ви можете залишити претензію двома шляхами:

1. Заповнивши анкету за посиланням.
2. Заповнивши бланк та надіславши його на електронну адресу pretenzii@justin.ua.

Зверніть увагу, що заповнення всіх полей є обов'язковим. Не забудьте також вказати повні дані для того, щоб ми могли перерахувати відшкодування.

Крайній термін подачі претензії -- 26 лютого. 
Дякуємо, 
Ваш Justin
Інші новини
Як отримати посилку, якщо ви не заповнювали анкету Детальніше
28 вересня, 2022 середа
Як отримати посилку, якщо ви не заповнювали анкету
Оновлена процедура отримання посилок! Детальніше
4 травня, 2022 середа
Оновлена процедура отримання посилок!
Відділення, що працюють у цей непростий час! Детальніше
4 березня, 2022 п'ятниця
Відділення, що працюють у цей непростий час!